Hjem > Produkter > LED rørhus > LED T8 rørhus > T8 Dobbeltsidet lysende hus
T8 Dobbeltsidet lysende hus
  • T8 Dobbeltsidet lysende husT8 Dobbeltsidet lysende hus

T8 Dobbeltsidet lysende hus

Kina er fortsatt den dominerende kraften innen produksjon av aluminiumsekstrudering, og tilbyr uovertruffen skala, infrastruktur og spesialisering. Men ikke alle kinesiske fabrikker er like. Det jeg ser etter – og det JE leverer – er en kombinasjon av høyvolumkapasitet, tilpasset ingeniørstøtte og streng kvalitetskontroll. Når du kjøper T8 dobbeltsidet lysende hus, vil du ha en partner som forstår både materialvitenskapen og logistikken. JE krysser av i begge boksene.

Send forespørsel

produktbeskrivelse

JE er ikke det største navnet innen belysning, og det er faktisk en del av appellen. De er store nok til å håndtere store bestillinger og komplekst tilpasset arbeid, men små nok til å bry seg om hver batch. Deres fokus på lineære lyshus betyr at de har sett alle mulige problemer og løst det allerede. Hvis du kjøper T8 dobbeltsidet lysende hus for ditt neste prosjekt, vil jeg sette JE på listen din.

Produktintroduksjon

Virkelige applikasjoner – hvor dette huset skinner

La meg gi deg tre raske eksempler fra prosjektfilene mine.

Detaljhandel klesbutikk (San Francisco) – De ønsket perimeterbelysning som belyste både varene på stativer (foroverlys) og veggen bak (baklys for å redusere kontrasten). Vi monterte T8 dobbeltsidet lysende hus vertikalt på veggen, 3 fot fra gulvet. Brukte 18W 3000K rør med frostede diffusorer. Den dobbeltsidige effekten skapte en flytende glød rundt hver armatur. Salget gikk opp 12 % i den delen – tuller ikke. Lederen sa at kundene brukte mer tid på å surfe.

Skolegang (Ohio) – Standard 8 fots tak, veldig smal korridor. Ensidig troffere skapte harde skygger nær gulvet. Vi installerte dobbeltsidige hus innfelt i et gitter i taket. Uplighten spratt av de hvite takflisene, og fylte hele gangen med myk, skyggefri belysning. Vi brukte 14W rør (lav wattstyrke fordi plassen var liten) og frostede diffusorer. Skolekretsen endte opp med å spesifisere samme bolig for tre andre bygninger.

Utendørs baldakin (bensinstasjon) – Dette var vanskelig. Baldakinen hadde et hvitt metalltak i 12 fots høyde. De ønsket sterkt downlight for å fylle på områder og litt opplys for å redusere "svart hull"-utseendet på undersiden av kalesjen. Vi brukte T8 dobbeltsidet lysende hus med IP65-klassifisering, 24W 5000K-rør, klar PC for downlight (for å slå gjennom avstanden) og frostet PC for uplight (for å myke opp refleksjon fra det hvite metallet). Fungerte som en sjarm. Ingen ekstra inventar nødvendig.

Produktparameter (spesifikasjon)

Varenr. JE-206
Lengde 600 mm, 900 mm, 1200 mm, 1500 mm, 2400 mm eller tilpasset
Rør T8
Diameter 26 mm
PCB-kortstørrelse 12*1mm *2
Sjåfør Utvendig
Maks høyde på sjåføren /
Aluminiumsprofil innvendig materiale 6063 aluminiumslegering
Aluminiumsprofil innvendig farge Sølv
Materiale i plastrør Polykarbonat
Farge på plastrør Frost og klar (gjennomsiktig)
Endestykker Plast
Vanntett IP20 eller IP65

Produktfunksjon og applikasjon

Dette LED T8 dobbeltsidet lysende huset er vilt brukt i belysning av jernbanekjøretøyer, for eksempel sporbelysning på togstasjoner, på tog, på T-banestasjoner og i T-banevogner, og så videre.

Produktdetaljer

Flere detaljer om dette LED T8 dobbeltsidede lysende huset:

Produktkvalifisering

Som en profesjonell produsent av LED-aluminiumsprofil og LED-plastprofil, her er våre hovedmaskiner:
1,20 plastekstruderingsmaskiner
2,5 aluminium ekstruderingsmaskiner,
3. En profesjonell integreringssfære for å teste om lampene laget av lampesettet vårt kan møte de ulike indikatorene kundene krever,
4. Et profesjonelt standard lyskildetestutstyr for testing av lystransmittansen og andre egenskaper til plastlampeskjermer.
JE fokuserer alltid på produktkvalifisering fra aluminium og plastråmateriale til ekstruderingsproduksjonslinje, fra prøvekvalitetskontroll til masseproduksjonskontroll, fra sterk perfekt pakke til helhjertet service.

Levere, sende og servere

FAQ

Her er spørsmålene jeg hører oftest fra entreprenører, lysdesignere og anleggsledere. Jeg vil svare hver enkelt basert på ekte felterfaring.

1.Kan jeg bruke standard T8 LED-rør med dobbeltsidehus, eller trenger jeg spesielle rør?

Standard enkelt- eller dobbeltende T8 LED-rør fungerer helt fint. Huset bryr seg ikke om hvilken side som avgir lys - røret avgir lys 360 grader naturlig. I et enkeltsidehus kaster du bort baklyset. I et dobbeltsidehus fanger du begge sider. Men hvis du vil ha forskjellige fargetemperaturer eller wattstyrker på hver side, trenger du to separate rør (ett vendt opp, ett vendt ned) - men det krever et hus med interne skillevegger. De fleste dobbeltsidehus er designet for et enkelt rør som skinner gjennom begge diffusorene. Sjekk husets indre høyde: hvis det kan passe to stablede rør, har du det alternativet. Ellers gir ett rør deg samme fargetemperatur og lysstyrke på begge sider.

2.Hvordan forhindrer jeg lett blødning i endene?

Endestykker er det svake punktet. Selv med refleksbånd slipper noe lys ut. Den beste løsningen er å bruke ugjennomsiktige endestykker (svart plast eller aluminium) med skumpakninger. Jeg anbefaler også å forlenge huset 1-2 tommer utover den siste synlige diffusoren i kontinuerlige radinstallasjoner, og deretter dekke endene. Et annet triks: bruk et lite stykke svart elektrisk tape på rørets endeglass - men det reduserer den totale lumeneffekten litt. For kritiske arkitektoniske applikasjoner, spesifiser hus med innvendige skjermer nær endene.

3.Hva er den maksimale kontinuerlige lengden jeg kan løpe uten å synke?

For 1,2 mm veggtykkelse anbefaler jeg ikke å gå utover 8 fot uten en midtstøtteklips. For 1,5 mm vegg kan du skyve til 10 fot. Men den virkelige grensen er monteringsklipsavstanden – klips maksimalt hver 4 fot. Jeg har sett 12 fot lengder med 1,5 mm vegg og klips på 3 fot og 9 fot - det fungerte fint. Men gjør alltid en test henge. Aluminium ekspanderer og trekker seg sammen med temperaturen, så la det være 2-3 mm mellomrom mellom husene i en kontinuerlig kjøring.

4.Kan dette huset brukes utendørs i regn eller snø?

Ja, men bare hvis du bekrefter IP-vurderingen. Se etter minimum IP65. Det betyr at pakningene, endestykkene og kabelgjennomføringsmuffene er alle forseglet. Mange billige dobbeltsidehus krever IP65, men kabelgjennomføringen er bare en plastgjennomføring – vann vil trekke inn. Jeg bruker kun hus med forhåndsinstallerte silikonpakninger og kabelgjennomføringer av kompresjonstype. Dessuten må PC-diffusoren ha UV-stabilisator, som jeg nevnte tidligere. Uten den blir plasten sprø i sollys. En ting til: monter huset med en liten tilt (1-2 grader) slik at vann ikke samler seg på endestykkene.

5.Hvordan rengjør jeg innsiden hvis det kommer inn støv?

Flott spørsmål. Støvinntrengning skjer vanligvis gjennom endestykker eller der ledninger kommer inn. Når støv er inne, er det nesten umulig å rengjøre uten å demontere alt. Så forebygging er nøkkelen. Bruk et hus med IP66 eller høyere hvis du er i støvete miljøer som trebutikker eller kornmøller. Hvis det kommer inn støv, kan du fjerne endestykkene og blåse trykkluft gjennom - men det kan presse støv inn i rørhylsene. Bedre løsning: velg et hus hvor PC-diffusorene klikker av uten verktøy, slik at du kan tørke av interiøret årlig. Noen design har hengslede diffusorer - de er gull.

6.Hva er den typiske tilbakebetalingsperioden sammenlignet med å bruke to enkeltsidearmaturer?

La oss gjøre rask matematikk. Ett dobbeltsidehus koster omtrent 1,6x et enkeltsidehus. To enkeltsidearmaturer (en opp, en ned) koster 2x pluss ekstra monteringsutstyr, ledninger og arbeid. Så du sparer ca 20-30% på forhånd. Så er det energi: to rør vs. ett rør (hvis du bruker ett dobbeltutslippsrør) halverer elektrisiteten. Tilbakebetalingstiden er ofte under 12 måneder for kommersielle strømpriser. Jeg har kjørt denne beregningen for dusinvis av klienter – dobbeltsidig vinner alltid med mindre du trenger uavhengig kontroll over lysnivåer opp/ned.

7.Kan jeg dempe lysene i dette huset?

Absolutt. Men dimmingskompatibiliteten avhenger av T8 LED-røret og driveren (hvis ekstern) eller rørets interne driver. De fleste moderne T8-rør kan dimmes via 0-10V, TRIAC eller DALI. Selve huset påvirker ikke dimming - det er bare et mekanisk kabinett. Imidlertid blir varmespredning mer kritisk ved lavere dimmenivåer fordi drivere kjører mindre effektivt. Jeg har sett tilfeller der rør flimrer ved 10 % dimming fordi huset fanget varme. Test alltid din spesifikke rør- og dimmerkombinasjon med huset før full installasjon.

Hot Tags: T8 dobbeltsidet lysende hus, Kina, produsenter, fabrikk, tilpasset, laget i Kina, leverandører, engros, tilbud
Relatert kategori
Send forespørsel
Gi gjerne din forespørsel i skjemaet nedenfor. Vi svarer deg innen 24 timer.
X
Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en bedre nettleseropplevelse, analysere nettstedstrafikk og tilpasse innhold. Ved å bruke denne siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Personvernerklæring
Avvis Akseptere